Andra dagen

Hej! I dag var det andra skol dagen och den var helt okej! Vi fick skåp och blev indelade i tre grupper eller klasser. Det var lite synd för Minou, Alva och Nike kom i grupp 1 men jag kom i grupp två. Jag kännde ju liksom ingen och dom i min grupp ville mest va med sina kompisar, så det känndes inte så bra i början. Men sen fick jag tre st fadrar som hete Nora, Nelly och Smila (jag vet inte hur man stavr namnet) . Dom var snälla och bryde sig om och det var bra. Men jag hoppas att jag får mer kompsiar under nästa veckan! Och i kväll ska jag och mamma se brudens bäste man!
< Jag tror den är bra!

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Liv

Den är bra! Jag har sett den.

2009-08-21 @ 19:37:34
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0