Jag är inte fjortis!

Hej! I dag var det första dagen i skolan! Det var lite synd för vi fick bara va där en timme se fick vi gå hem. I kulturama har man inte klasser, man har gruper, men dom fick vi inte reda på idag. När vi va där så berättade dom bara lite om skolan och så. Men det var en sak som var jätte konstigt var att redan i morgon ska vi ta skolfoto. Liksom så tidigt. I dag har jag köp min älskade adidas tröja. Nu chattar jag med min bror och gissa va han skrev: 

Wille säger:

- okej

- 'ta det lugnt med fjortisbilderna på bloggen

Maja säger:

- då ska då se dom ritiga fjortis bloggarna


Wille säger:

- är det dem du härmar eller :P

Wille säger:

ja men titta själv då, putande läppar, "knasiga bilder"

blunda och puta med läpparna och gör peacetecken

Alså Wille du är så taskig!!!!!!!!!!! :(;(

< Snygg va! ska ha på mig den på skolfotot!

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0