Tantolunden

Hej! Tyvär gjorde jag och Isolde ingeting idag, men vi ska träffas i morgon. I sätelet åkte jag mamma och pappa till tantoluden tror jag att det hete. Det var en marknad mn olika prov smaknigar på saker från olika städer. Jag köte svamp chips, det var faktis jätte gott, Blåa chpis som är från en speciel potatis som heter blå kongo. Jag köpte lite choklad och så vann ajg rose vatten som är en slags saft. Det var ganska kul där och man fick prova på massa saker. I kväll ska vi äta pannakota till efter rätt, det är bara så gott!!!!!!!!!!!!!!!!
kongo01.jpg image by linnrg< blå kongo chips!
< och här är blå kongo!

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Alva

Sv : Hur jag tog bilderna ? det är väll inte så svårt, det är väll bara att klicka på en knapp och så.. klaart!

2009-08-22 @ 22:10:22
URL: http://alvass.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag var också där på den där smak mässan!

Det var jätte gott!

2009-08-25 @ 11:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0