Lucia

Här är bilder från vårat lucia som vi hade i skolan i dag och lite andra bilder från dagen!
< Så här såg jag ut på lucia :)
< Vårt fina lucia tåg!
< Där är jag!
 
 
< Här är min fina Minou!
< Omadya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
< Nu är det fika time!
 
 
 
 
 

< Alla i min klass typ (vi är 75 st)
< Hihihi

Nu bilder det lite hopp bilder!
< Första vara det bara jag och Julia T som tog lite foton...
<... sen kom, Nike, Minou och Valter!
< Efter det kom fabbe och Emile!

< Elza och Angelica hoppade också in i ett foto ;)
< Sedan kom Elias, Lowe, Omadya och Bejamin med :(
 < All the girls!
< Julia T och jag fick et litet skratt anfall!
 
< Jag, Julia D och Julia T :)
< Nu ska Minou vara lärare! Men hon fick faktikt leda hella lektionen i dag :)
< Elza, gumman!
 
< Julia D <3 Haha vad du ser rolig ut!
< Hahahaha
< Elin och jag, jag och Elin!
< Julia snodde min kamera och tog lite foton!
< Oj den dära bilden blev väldigt fel, glöm bort den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0