Lyckad fest

Hej Det vara skit kul på min fest i går och den blev jätte lykad :) Jag tog ganska många bilder så här kommer dom. Men först vill jag säga tack till: Julia D, Isa, Andrea, Elin, Hedda, Sofia, Julia t, Elsa, Kevin, Alton, Omayda, Emma, Minou, Alva, Kurt, Filipa, Olga, Myrra och min fröken Ingride. Jag vill säga tack till er för att ni har gjort ett sånt fin kort till mig och jag blev jätteglad, Tack <3!
< Såg ut så här på festen!
< Kolla tiaran vem bestämer! Skoja lite :)
< Julia snygg dans pose :)
< Jag måste ta kort på det godis som står på bordet!
< Hahah Julia och Julia!
< Oj vad jag hoppar högt :p
< Här är min gulld stjärna i hollywood!
< Här är julias :)
< Julias!
< Cool bild eller hur :)
< :)
< Lycklig som en lärka!
< Oj vilka snyggigar!
< Den roligste delen i filmen är 1:33 om ni tycker det är tråkig så är 2:33 väligt kul också mmen titta på hela filmen den är så j*vla kul!

Kommentarer
Postat av: julia t

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahahhaahahaahhhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahhahaahahhahahahahaahhaha!!!!!



jag fick skratt attack

2009-12-06 @ 19:42:16
Postat av: julia t

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahahhaahahaahhhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahhahaahahhahahahahaahhaha!!!!!



jag fick skratt attack

2009-12-06 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0