,


jag inte tycker om hundar. Visst kan jag tycka att hundar är guliga lika mycket som en hund älskare gör men jag är inte så miycket för att umgås med dom. När jag var liten så tyckte jag om hundar och min farbror hade en hund och vi var som bästa vänner. Han var inte så stor men han var spralig och så. Jag vet inte hur det kom sig att jag började bli rädd för dom? Alså jag gillar inte alls stor hundar och inte dom som slikas eller hoppar och för den delen skäller. Men små och lungana hundar tycker jag om. Jag har ju haft någar såna dära hund olykor (alså att jag har blivit jagad av en hund eller något annat liknade) Men jag hoppas att det kommer gå över för jag försköer faktikt bekanta mig med dom :)

Kommentarer
Postat av: purple

ää får man inte det elr??? ni e mina små bitches

2009-12-28 @ 12:17:15
URL: http://purplesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0