Mitt 2009

Nu är det snart 12 slaget ochjag hade tänk och räkna upp lite saker som har hänt i år :) Mitt år 2009 började med att jag var jätte sjuk 39 graes feber, hahah. I Januari skaffade jag blogg! På sport lovet åkte vi upp till fjälen som vandlig och jag hade med mig en kompis som hette Elivra :) Jag sökte in till kulturama och kom in!!!!!! Sen så var jag tuvungen att sluta och lämmna alla mina komposar på skolavslutnigen (gud vad svart jag var under ögoen då, grätt så mycket). Under sommaren så åkte vi till öland, så himla fint där. Min farfar dog :( sen var jag på kollo och det var jättekul ska åka ditt i år i gen. Sen började skolan och fick mycket kompisar snabbt :) New moon kom ut och jag, julia t och julia D gick och såg den. Fyllde år och fick ett toppen födelsedag! Vi hade julshow coh det var så kul!!!!!!! och nu är det redan ny år och bara om en trekvart är det 2010!!!!!!!!! Jag vill hälsa alla er ett gott nyt år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0