svar på frågestund

Hej! Kom ni i håg att jag hade typ en frågestund på min blogg när jag fylde år. Men jag fick bara en komentera:(
Men nu tänker jag svara på dom frågorna jag fick.

julia t <3
om typ frågestund:
Ok här kommer tre frågor som jag hoppas att du kommer svara på.!!!!

1: Är det någon som du gillar just nu ?? ( kär)
2:Något JÄTTE pinsamt som du ångrar berätta?!! ;)
3:beskriv dig med tre ord???
4: jag måste bara ställa en till ! beskriv mig med tre ord????
puss och kram // julia t

Svar:
1.  Nej verkligen inte!!!
2.  Hm... låt mig tänka, nee kommer inte på något.
3. Okej då ska vi se, Lätt iriterad, fjantig, omtänksam :)
4. årdnignsam, snäll, söt :)

puss på dig med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0