ååå snäla låt pappa bli frisk tills kvällen!

Hej! i morgon kanse jag till fjällen. Pappa är typ magsjuk och mamma får inte köra så långt själv upp till fjällen, det är farligt säjer hon. men jag hoppas att det går, för att min kompis elvira (L) ska med och vi hade planerat jätte mycket in för det här. Alltid händer det sånt här oss, t.e.x.när vi var i turkiet i ocktober blev pappa magsjuk, när vi var i fjälen för 2 årsen så blev alla magsjuk, till och med marias kompis (maria är min stoar sysster) blev magsjuk och hon hade inte spyt sen hon var typ 5 år (hon var 15) men jag hoppas värkligen att pappa blir frisk mot kvällen. Å varför drabar gud oss, ska inte vi också få lite kul i min famlij. Men om vi åker i väg så lovar jag att lägga ut bilder så får ni se hur vi i så fal hade där. Så håll tumarna för mig och min familj så jag får åka  iväg!!!

PUSS & KRAM OCH KANSE HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0