ALLA HJÄRTANS DAG!!!<333333333

HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!  I dag är det alla hjärtans dag och jag är så gladddddd. kl. är 10:03 och jag ska snart till kören och ha konsär. Jag sitter vi min nya egna dator så det kommer inte komma så mycket bilder dem två senaste veckorna. Men ni ska vara glada att jag har fått en egena dator, för att t.e.x på sportlovet när jag är och åker skidor kommer jag kunna skriva varje dag på min blogg (:  i kväll ska jag på fest oss en kompis och sova över där. i morgon ska jag också på fest. men nu vill jag önska alla en trevlig alla hjärtans dag dag!!!<333
        < jag har ritant dem här själv>
                                                  
                                                                           PUSS & KRAM<3


Kommentarer
Postat av: Wille

Vad är det för dator? :)

2009-02-14 @ 20:01:36
Postat av: alvaaa

Ja, detsamma Maja! Jag har också fått en ny dator(fast den är familjens) Det är den nyaste modellen av MacBook. Det är SUPERBRA!! Ses på Mondag!



PoK



(det betyder puss och kram!)



Hejhej!



/Alva

2009-02-15 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0