Fredagen den 13!!!!

Hej! i dag hade jag inte så otur men lite. I Dag när jag skulle gå hem så var det typ två fullsiar som földe efter mig.Den ena hande en sikaret imunen och en lös skäfer bervid sig, den andra var lite tys och haltade. När jag skulle gå upp för en trappa så gick den andra bakom och den ena tog uppe för trappan(han med hunde stog där uppe) men en kille i min  ålder gick lite för mig och han med hunde fråga honom om has kompis gick där nere. När jag va på mitten av trappan släppte han lösst sin hund och den sprang för bi mig!!!!!!! (jag är super räd för hundar) när jag var uppe för trappan så var det ett hus där och på andra sidab husknuten var det en låg bake upp. jag sprang upp för baken för att jag var så rädd. Sen när jag var halv vägs så kom hunde. längst ner i backen, den såg ut som om den skulle springa efter mig så jag spran snabbare. Jag var värkligen räd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :(
PUSS & KRAM<3
(sköt om er)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0