Måndag :(

Måndagar är välgigt tråkiga tycker jag. Den roligaste skoldagen är nog Torsdag för att då har vi musik och slöjd och det är super kul. Nu kanse ni tycker jag är lite konstig, ni tänker säker.va, Fredag då, då är ju den myi kväl med familjen och man får äta hur mycket godis som helst. Men då är ni ju inte i skolan då är ju ni hemma. Men den bästa vecko dagen är nog Fredag eller lördag. Nu ska beräta ett litet sämt som mina kompisar liv och saga sa en gå och dom var realistiska

Liv: å vad jag längtar till torsdag!
Saga: varför då?
Liv: För då är det fredag nästa dag
Saga: Men då kan du bara längta till Fredag då!!!
Liv: nää, det är förlågt att längta till!
PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: elvira

bara sluta lägg dig i.

menar inte taskigt men du behöver inte komentera det

2009-02-16 @ 21:04:00
URL: http://elvirs.blogg.se/
Postat av: maja som äger bloggen

eh vadå lägga mig i vad menar du elvira

2009-02-18 @ 16:42:41
URL: http://majut.blogg.se/alltmojligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0