Shoping!!!!!!!!!!!

I dag var jag och shopa med två kompisar, Josefin och Elvira (L) . Vi var inte där så länge, typ 3 4 timmar. Elvira skulle på simnig så hon gick lite tideare. Jag köpte knapt något vi gick mest och tittade. Sen när vi åkte hem kom Josefin hem till mig, vi såg en film som  jag fick i födelse dags pressent av Elvira (L) som heter: a cinderelle story. Den var jätte bra. Den hadla om en tjej som hetet Sam, hennes pappa var hennes bästa vän men en dag så gifte han sig med en tjej som hete Fiona. Sen en dag dog hennes pappa och hon fick flyta in oss Fiona. Alla i skolna kalla hene cafe' flickan. Sam hade en hemlig beudrare han kallade sig för typ Nordman eller något sånt i allfal han heter igentligen så heter han (jag vet inte vad han heter) han är skolans snyggaste kille. Sen bestermer Sam och ....... att dom ska träffas på hallowenn danse mitt på dans golvet. Dagarna går och Sam frågar Fiona om hon får gå för att det är hennes lediga kväll (Sam jobbar för Fiona)
det får hon inte, hon måste jobba. Perssonalen på Cafe't över talar henne att gå och hon gör det. Dom hittar en geten fin maskeral klänig (det är en brölopsklänig) när Sam och hennes kompis .........  är där så sätter honpå alarm på mobil telefonen så hon kan åka hem och jobba så inte Fiona ser att hon är på festen.......
sen Får ni inte reda på mera.
Ja just det gå in på min kompis Elvira nya blogg  www.eldspiran.blogg.se


PUSS & KRAM<3

Kommentarer
Postat av: Elvira (L)

Hej Maja!Snygg blogg! Och kul att du tyckte om filmen! Kram Elvis

2009-02-08 @ 14:47:31
URL: http://eldspiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0