Skidor och Kören!!!

Hej! i dag har jag åkit skidor i flottsbro. I går när jag skulle sova så var jag så narvös så jag inte kunnde sova, jag somna halv tre på natten och jag gick och la mig halv tio. men jag var ganska pig på morgonen. Det gick jättebra att åka skidor, men jag och nåra andra åkte mest i den blåa baken. Först åkte jag med Elvira .L. och Irma, sen åkte jag med liv, Elvira .L., irma, Olivia och hennes mamma, sen åkte jag men dom igen men den här gången var Vendela och Moa a.t med. sen åkte jag med olivia, liv, elvira .l., irma, moa a.t , vendela, Anders (det är en lärare) lotte (det är också en lärare9 och hennes barn som heter matilda och är 5 år. lite före lunch så åkte jag med Josefin och Isolde, för dom kunnde inte åka med oss andra för dom hade precis lärt sig att åka. När vi åkte hem satt jag brevid Elvira .l. på bussen vi skrata hela tiden. sen skulle vi gå på kören.
 
PUSS & KRAM<3

Kommentarer
Postat av: Liv

Det var så KUL i Flottsbro!!!!!!!!!! Ses imorron och då är det fredag!!!! Kram Liv

2009-02-12 @ 15:59:53
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0