...............

Hej! idag har jag varit och badat med min kompis elvira (L)  vi va på västertorps badet. Sen åkte vi hemm till henne och gjordet en snö iglo men hennes store bror och hans kompis. Den blev faktis ganska stor.  När jag och elvira (L) skulle gå in kom mina föräldrar och hemta mig. Dom hade kommit precis från arlanda för pappa skulle hemta mamma. Mamma hade varit i prag. På kvälle ska jag ringa elvira (L) vi ska bestäma en pack lista tillsamans. För att på tisdag ska hon, jag och min familj åka till fjällen och det ska bli jätte kul. Här är det nåra bilder på pressenter som jag fick från mamma:
←troso (2 björn borg och victoris beckham)
←en ask
←asken inutia

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0