Det gör inte ont!!!

Hej! i dag stog jag Stelkrampsprutan det var super läskigt, okej jah berätar hur det gick till. Först hämtade syster mig och min kompis alwa (vi var först av alla) jag skaka hela vägen upp till syster. sen fick alwa ta spruta först så jag fick se hur det gick till. Sen var det min tur!!!

syster sa: nu tar jag sprutan
jag fyttade i från sprutan och sa: nejjjjj
sen hållde jag på så i c 5 min.
sen tog jag den!!!!!!! till min stora förvånig så gjorde det inte ont
så till alla ni som är räda för sprutor och som ska ta stelkrampsprutan, det gör inte ont det svider bara
PUSS & KRAM<3


Kommentarer
Postat av: Rakabajsare

Hihi, fin blogg!!! hur gör man en kan du mejla mig om det? du vet ju min mejladress är...

2009-01-23 @ 15:01:03
Postat av: elvira

Hej vad bra att stelkramps sprutan inte gjorde ont!

jag har ju varit hemma så jag ska ta den nästa fredag jag hoppas att du har det bra! bye bye

Mvh:elvira-kv

puss

2009-01-24 @ 15:35:55
URL: http://elvirs.blogg.se/
Postat av: alvvaaa

Läässkkiiggtt!!!





/alvvaaa

2009-01-24 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0