Hej!

Hej! jag heter maja och är 11 årm, jag gillar att sjunga, dansa och umgås med mina kompisar. om ni tycker det står lite fel stavat i bland så är det för att jag har dyslxsi. jag är väldigt kort jag är 133 com. min familj består av: Mamma Eva, 48 snart 49, pappa Gunnar 51 år, Stora syster maria 16 snart 17 och min store bror Wille 20 år. Min stora syster har varit med i körslget!                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Unni

Jag tycker att du är väldigt bra på att stava för att ha´dyslexi, det syns inte nån stans! :D Kan du länka mig?

2009-11-02 @ 16:59:41
URL: http://missunniversum.blogg.se/
Postat av: freja

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW LILLA MAJA PLUUTTIS!

2011-12-07 @ 13:28:04
URL: http://frejasigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0