I går midsommar!

Hej! I går var det midsommar. Sven-olofs familj var här och några grana här på ladet var här. Det var super kul. Först så gick vi ner till dansbanan, för där är det lotter, chokladhjul ovh dra trollet i svansen. Jag dansde lite runt midsommar stången, men sedan hoppade jag av.  När vi hade tagit litte lotter så gick vi hem, det vra typ dags för lunch-middag. När vi hade ätit klart så satt alla och såg på fotboll. Det tog typ 3 timmar innan det var lotter och dans där nere igen. Efter 3 timmar så äntligen gick vi ner. Jag hade med mig 100 kr ner ditt. Jag vann en vit ljus lyckta och en röd lampa. När kl var typ 11 så åt vi grillspät och potatis sald.


PUSS & KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0