Den är sikt bra, lyssan på den!!!!!!!!

Hej igen! nu är jag ute på landet. Så ni bara vet så kommer jag inte skriva så mycket för jag är helt upptagen i sommar. I morgon kommer Elivra (L) hitt och hon ska sova över här! vi ska sälja små plantor, vi har 25 plandtor och ska sälja domför 10 kr st, lista ut hur mycket det blir (skriv en komentar vad ni tror vad det blir). Jag vill att alla som ser de här inläggat ska gå inpå den här hem sidan http://www.myspace.com/johanochmaria det är min stora syters myspace och där har hon låt med en killkompis! PS: låten säts igång när ni kommer in på hem sidan!

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

Måste man bli medlem för att kolla?

2009-06-13 @ 19:25:55
Postat av: maja som äger dena blogg

nee!

2009-06-14 @ 11:05:15
URL: http://majut.blogg.se/alltmojligt
Postat av: olivia

Ahhaaa, nu hör jag.

Oooo guud va bra den var!!

2009-06-17 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0