Kulturama

Hej! jag vet att ni säker sitter hem och undra hur gick dte för maja på provet men nu behöver ni inte undtra mer för nu ska jag berätta hur dey gick!!!!!!!!!!! allting börja med att  vi åkte till kulturama. sen fick jag ge ett kort till en perssons som satt vid ett litet bord och tog och tog i mot alla som skulle sjunga. jag och mamma satte oss ner och vänta. När det var 5 minuter kvar inan jag skulle gå in och sjunga så var jag tvungen att gå på toa. Jag sprang i väg på toa och det gick snabbt. jag satt och vänta en liten stund till och sen var det min tur att gå in. Jag tog med alla noter och gick i. Det var lite roligt för en ev dom som jag skulle sjunga för va pappa gamla jobba kompis:) dom gjorde en lite kort intertjuv. och sen fick jag sjunga idas sommarvisa. När jag hade sjungit idas sommarvisa fick jag härma nåra toner på pianot. Sedan fick jag klappa rytmer. När jag hade gjort allt det där så skulle jag sjunga min egen valda song. Det gick bra och jag var inte så narvös. Efter jag hade sjungit så sa pappas gammla jobba kompis att ha fickgås hud och håret bara reste sig upp, så det var något posetift. sedan tog det någon timme inan jag skulle dansa. Danse var jätte lätt för jag hade gjort allat det på min andra dans. I kväll kommer wille och marias pojkvän hannes/puffe hitt. Det kommer att bli värsta familje kaoset!

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: ALVSSON

MAJA!

GUD VAD BRA!

VISSTE ATT DU SKULLE FIXA DET!

MEN NÄR FÅR DU REDA PÅ OM DU KOMMER IN ELLER INTE...?

JAG TROR FAKTIGST JAG ÄR PIRRIGARE ÄN DU...

SES!



/ALVSSON



PS: KOMMENTERA SOM SVAR TACK...!

2009-03-08 @ 17:28:14
Postat av: maja som äger denna blogg

jag kommer få det om typ 2-3 veckor!

2009-03-08 @ 19:01:00
URL: http://majut.blogg.se/alltmojligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0