Lördag - Söndag!

Hej! i lördags var jag i Aspudsparken. Där träffa jag min klass. Våra fröknar tyckte att vi hade en dålig gemnskap i vår klass så våra föräldrar betsämde att vi skulle umgås lite mer och träffas i aspudspakrken och grilla lite korv och prata lite.

I söndags så hade min kompis Elvira (L) frågat om jag ville gå på en bio som heter Tomtar och Troll. http://www.sf.se/filmer/film?filmid=16002668 (klika här så kan ni se trailer). Elvira hade funit en förhandsvisnig i kp. För ni som inte vet vad en förhandsvisnig är, så ska jag beräta. En förhandsvisnig är att men får gå och se på en film inan den har kommit ut på bio. Jag tyckte filmen var så där, den kanse var lite mer för 8 åringar, fast dom sa lite barnförbjudna ord som ett vad trollen sa han han var sexy, snygg och en pajas och sen sa dom typ jävla och sånt.


PUSS & KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0