Torsdag

Hej! för låt för att det tog sån lång tid med sportlovs inlägget. I dag är det torsdag och jag fick ta hem min sak som jag hade gjort in träslöjde och jag är nästan klar med mina andra ska också! :) i morgon är det är det fredag och jag kommer va så narvös. Okej ni kanse undrr varför jag kommer var så narvös, jo på lördag ska jag se itaket lysser sjärnorna fast det var inte det jag var narvös för, det är så att jag ska söka till kulturama!!!!!!! jag ska sjunga jag fick låna en  http://www.youtube.com/watch?v=_VPXXcrkWCo (om ni klickar här så får ni höra vad det är för låt)
< min träslöd sak
PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: alvaaa

Ojj, det låten verkar ganska svåår!!

men jag vet att du kommer klara det maja!;)

och den där träslöjdssaken; Sååå snygg!!



stort lycka till imorrn!!!!!





KRAM FRÅN ALVISEN!

2009-03-06 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0