Vemdalen


Hej! alla mina bloggläsare. I tisdags så åkte ju jag till vemdalen kl. 09.00 det var när på att vi inte kunde åka för pappa hande varit magsjuk dagen inan, men han blev bätre sen på tisdagen. Elvira (L) som skulle följa med upp kom kl. 08.30. Bil resan var lång, jag och Elvira (L) vi spela lite spel och sov. När vi kom til bolnäs var det dags för luch. Elvira och jag to en kebab tarlik och mamma tog en hamburganre. När vi hade ätut klart så hade pappa ficksat dvd-spelaren i bilen så att vi kunne se på film. Vi valde film och et blev holy day. Jag måde inte så bra av den där kebab tarliken. Jag blev ilamående av filma och sa: stanaaaaa. Jag hålde för mune men jag kräktes över hela mitt knä. Pappa gick ur bilen för att hjälpa mig men han sprang in i skogen och kräktes också för att det var så äkligt. Elvira satt bara och stira på mig och jag satt helt för stelnad. jag fick gå ut ur bilen barfota ut i snön. fick ta av mig byxorna och min tröj. Alla mina kläder va helt ner spyda. sen sa mamma: ta av dig din andra tröja också, men jag sa: nää, du jag tänker inte stå naken i typ 10 minus grander.det blev en väldig lång bil resa. NÄSTA DAG. Jag vakanr kl. 08.00 går upp och väker elvira sen äter vi frukos och ger oss i väg till klövsjö (det är ett ställe man kan åka på) en lång resa och plus vi måste hyra skidor det tar lång tid inann vi är ibaken. Men nu orkar jag inte skriva mer ni får titta på bilder i stället.
< jag, när jag skulle ta av mig kläderna efter jag hade spyt
< efter spyan
< elvira (l)
           < vårt rum
< jag på kvällen    


NÄSTA DAG.
      
< VÄG TILLL KLÖVSJÖ
                                                                             
   
   
                        
                   
                                    
   
       
           < vårt hus



      

        
   
   
    
               
              
           

< mamma var lite sjuk  

        < god morgon

Kommentarer
Postat av: alvaaa

ojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojoj!!!! vad mycket bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det tog typ hela din sida!!!!!!!!!!!! hur har du ORKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????





ses nån gång...





2009-03-06 @ 16:30:20
Postat av: maja som äger dena blogg

Det tog fyra dagar för mig med att ladda ner bilderna

2009-03-06 @ 19:10:29
URL: http://majut.blogg.se/alltmojligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0