Den vara skit bra!!!!!!!!!!

Hej alla små korvar. Har kommit hem från New moon och den var så  j*vla bra!!!!!!!!!!!!!!! Jag är skit trött nu. Efter skolan gick jag och Julia D och gjorde lite hemlisar i Ringen. Efter det åkte jag hem. När jag kom hem så vara det bara en halv timme tills jag skulle åka igen! Jag sminkade mig och gjorde mig i årding sen åkte jag i väg till bion. Julia t kunnde tycär i äta med oss för det vara något stop i tunnelbanan så jag och Julia D fick äta utan henne :( Jag tog inte så många bilder men lite så jag läger på dom i morgon! Puss och hej då på er! Love you <3
< Jag är super trött

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag såg också New Moon!!

Den var jättebra!!!!! Slutet var jättebra!!

2009-11-28 @ 18:02:33
URL: http://tjejensomarcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0