Tävlin, tävling, tävling!!!!!!!!!!!!

Hej min rosa blogg, har ni saknat mig? Jag hade tänkt att ha en liten tävling. Vad tycks som det?
Det den som vinner kommer få i pris är en Heder. Ni kommer inte behöva ger er mitt lössenord jag kommer bara göra en heder till er och sen om ni inte vet hur man gör så kan ni bara fråga mig! Heder kommer bli som ni vill min inte exakt precis som ni vill! Okej nu ska vi sätta i gång med tävlingen! Jag kommer att lägga ut en bil varje dag och i bland kanske två. Den som gissar rätt och först vad det är på bilden vinner. När du kommentera skriv ditt namn och e-postadress så jag vet vem jag ska skicka priset till. Ni får komentera hur mycket ni vill.Lycka till!
< Första bilden! 

PS. Ni behöver inte gå ner till det här inlägget för att kolla om jag har lagt till någon mer bild. Det kommer finnas med i något av inlägget jag lägger upp under dagen!

Kommentarer
Postat av: lukas är cool

det är en lampa kanske

2009-11-04 @ 16:47:52
Postat av: olivia

En lampa eller din hy?

2009-11-04 @ 21:46:25
URL: http://tjejensomarcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0