Väldigt mycket att göra i dag!

Hej! Snart ska jag till min morbors resturnag eller vad man kan säga. Vi ska fira min mormors 80-årsdag så grattis mormor. efter det kommer min farbror hitt från lindköping och ska sova här. Sen ska jag ge mig av till Minous fest och sen gå jag Julia D hem till mig och så sover hon hos mig. Jag har rätt så myckte att göra idag eller hur? Jag komme försöka ta kort undra hela dagen och lägga upp bilder i morgon! Jag sitter vid ett jätte roligt spel vid facebook som heter något med pet..... Man har typ ett djur och ett hus som man ska ta hand om!
< Min är den rosa och den lilla är Elins kolla vad gulia dom är när som pussas! ♥

Kommentarer
Postat av: purple

love you maja :)<333

2009-11-28 @ 17:48:49
URL: http://purplesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0