Dåligt tycker jag!

Tyvär så han jag inte läga upp dagens kläder så jag gör det nu. I dag kom jag jätte sent till kören för att Ingrid drog över tiden på matten. Jag tycker det är jätte oretvist för att i dag när några i min klass hade varit och dansat så sa dom att Vi skulle få dans till all i want och sjunga till sant Claus med Michael Jackson. Problemet med det är att att alla vi andra får inte prova in till solot! :( Dåligt tycker jag!!!
< Vad tycker ni om min nya frisyr.
 

< Santa Claus!

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjortis frisyr! Passade inte på dig! Annars har du en gullig liten blogg.

2009-10-14 @ 18:19:48
Postat av: Alwa <3

Fan vad taskigt, vem fan e du? va va va?! muckar du va... Gå in på min blogg och fortsätt mucka, då får du se på hårda bullar!!!

2009-10-14 @ 20:38:32
URL: http://alwissen.blogg.se/
Postat av: myrris

Gilar din stail goog...

2009-10-16 @ 13:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0