Det är väl en vadlig fredag!

Hej! Nu är jag hemma. Har varit och shoppat med Alva och Elin. Nu ska jag berätta en rolig sak (eller den kanske är inte är så rolig för er) Jag har ficksat min webbkamra så nu kommer jag ta mer foton till bloggen! :) I dag har det varit en vanlig fredag inte så speciel!
< Hahah Elin!
< Elin köpte Varm Choklad!
 
< Jippi! Nu kommer vår buss!
< Jag blåser lite bublor!
< Oj! Vad dålig bild
< hihih JAG!
< Nej. Nu ska alva prova en tröja!!! Vi får inte se :(
< Medans alva byter om!
< Mina kläder idag!
< Hahah! tog kort på Elins och mina skor. (hon märkte inte det :)
< HIHIHIHI! Visst är min ögon vakra. Skojade bara lite gran!
< Min mumn med =)
< Provade en vinterjacka. Vad tycker ni!
 
< Altså det är måste vara dom högklade skorna jag någonsin sett!!!!!!!!!!!

 
< Märkte inte att Alva tog kort när jag sms:a

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

Vinterjackan var jätte fin på dej!

kram<3

2009-10-16 @ 17:25:14
Postat av: PiffoPuss

haha:)



puss:)

2009-10-16 @ 20:13:24
Postat av: Sara

Hej Maja!! Vilken fin blogg du har! :D Kommer du ihåg mig? Sara från kollo. Jag har också börjat att fixa med en blogg men jag har inte lärt mig exakt hur man gör än :$ Vet du jag har varit på kollo med både dig och Elin. Hihi. För visst var hon på Härjarö förra året?

Ha det bra, kram :D

2010-02-27 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0