Svar på frågestunden!?

olivia om Frågestund!?:

1. Är du kär i nån?
2. Om du är det (se fråga 1) vem?
3. Är det nån tjej i din klass som är elak?
4. Lovar du att jag alltid kommer vara tvåa på din bästlista!!!

Svar:
1. Nej jag är inte kär i någon.
3. Alla är super snälla. Men jag känner ju inte rikitgt ``alla´´ i min klass!
4. Jag kan aldrig lova. Men den som vill var med är med.

Liv om Frågestund!?:

Vad är din största önskan?
Vem är snällast på Klutis?
Vem är sötast (jag vet att det inte finns nån) i klassen? Säg vad den sötaste heter (om du vill)
Pussen♥

Svar:
1. Jag har faktisk ingen aning om vad min högsta önskan är. Kanske at bli kännd, rik eller något sånt.
2. Alla är jättesnälla!!!!!!!!!!
3. Det måste nog vara............JAG!!!!!!!!!!! Nä men kanske ******

Frida om Frågestunden?!:

I vilken skola gick du i förut?

Vart bor du?

Svar:
1. Jag gick i en skola som hette Pilgrimskolan!
2. Ja, jag vill tycär inte säga vart jag bor men jag bor i stockholm som du säkert vet.

Purpel om Frågestund:

Vad gjorde dig att börja blogga?
Är majut ditt smeknamn?
Kan du lova mig att ingen kommer imellan oss igen puss älskar dig

Svar:
1. Det var så att en tjej i min klass hade en blogg. Jag ville ha en men kunnde inte göra någon. Men tillslut så bönade jag och bad om att Maria (min syrra) skulle ficksa en åt mig.
2. På sätt och viss. Det var ett av mina smeknamn som min store bror kallde mig (han har typ 4o smeknamn till mig). Sen har det bara blivit så. 


PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0