Lite bilder från Aguaria

Här kommer bilder i från aguaria när jag och Elin var där!
< Tof lite bilder på mig själv när jag var vid bussen (råkade gå för tidigt ditt så jag hade inget att göra)
< Lite kloter!
< Peace <3
< Skit det ser ut som om jag ahr brunt hår!
< Djungen var det en fet stor fisk dom fanns!
< Maja piraja din...
 
< Fy f*n jag hatar spidlar!
< Det fanns någon typ av ankor också!
< Hjälp hajar!!!

< En liten video bland hajarna!
< Jag som sitter i vattnet blad alla fiskar! Skoja jag sitter i mella vattnet och bland alla fiskar.
< Ganska dålig bild!
< Kolla vad fin!
< Och den också!
< Kolla en sjöhäst!
< Vilken blå fisk!
< Kolla viken grön fisk!
< Elin!!!!!!!!!!
< Vilket snyggt vattenfall
< Elin står på vatten!
< Elin stog bland gädor!
< Det gjorde jag med!
 
< Jag och Elin, Elin och jag!
< Fin musik 
 
< Hej då, aquaria!


Kommentarer
Postat av: HAMMARBYYYY!

Guu vad coolt! Vill oxå åka dit ;)

2009-10-29 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0