Naturhistoriska, Liljeholmstoget, mcdonlas, wille...

Hej! Nu är vi hemma och det vara super kul på naturhistoriska. Vi vara nästan på alla utställnigarna. Den jag tyckte vara roligst var människokroppen, den är alltid bäst. Jag tog inga kort jag orkade inte. Efter vi hade varit där så åkte vi till Liljeholmstorget. Maria köpte typ ny färg till sitt hår eller vad man säger och så en kappa. Jag köpte ett skärp. Sedan så köpte vi hem mat på mcdonalds. Vi har precis ett klart shrek 2 och Wille har precis kommit hitt.
< Jag lovade ju att vissa min nya jaka, här den! < När vi tittade på filmen!
 
< Mitt skärp!
< Här får ni se det lite närmre
< Hihi, Wille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0