Maja hissar och dissar

 
Vänner!
Jag vill hissa vänner. Om man inte har vänner så är man olyklig. Vänner är någon som oftas finns där.  Vänner är inte alls som en pojkvän eller flickvän. En pojkvän eller flickvän kan ju gör slut, det kan inte en vän göra. Så hissar vänner.

Godis!
Jag älskar godis när det är lov och helger då nästan propar jag i mig godis på kvällarna. Godis är ju inte så nytigt men det är gott.

 

Vakna tidigt!
Jag hatar att vakna tidigt på vardagarna. Liksom jag måste vakna kl kvart i 7 och det är så jobbigt. Men man måste ju gå till skolan och i det in går det att vakna tidigt!

Retas!
Jag hatar när folk retas om ens utsende. Det är något man inte kan roför kanske. Jag kan självretas i bland men inte om någons ögn, näsa, händer eller örn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0