En väldigt konstig men rolig lektion!

Hej! Äntligen höstlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har nog haft den sjukaste lektionen i dag någonsin. Vi skulle ha NO och vår lärare Ingrid hade på dig en blå peruk. När hon skulle ropa upp vår namn så sjöng hon och sa dom typ baklänges! Det var en tjej i min klass, när Ingrid ropade upp hennes namn så gjorde hon en ska så alla i hella klassen skratde och Ingrid skrattade så mycket så, jag vet inte vad. Sen gjorde vi värsta prässen när alla skulle sjunga olika stämor och sen ställa sig på stolarna och dans!!! Det var några 4:or som såg oss och dom skratta också jättemycket!!!!!!! hahahahahha!!!!!!!
Men nu ska jag ta en skönt bad!!!!!
 

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe gullig blogg du har :)

2009-10-23 @ 17:31:17
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0