Ensam i lägenheten!

Hej! Elvira har precis gått och pappa hämtar mamma hos mormor. Så jag är ensam i lägenheten!!!!!! Jag fick en liten kaksig komentar som jag är sugen på att svar på.


HAMMARBYYYY!
om Passa er alla Anonyma:
Asso det är nt sant att du kan kolla upp folk från din blogg. Hallå, min pappa är poliiis!!!


Okej. För det första så kan jag inte göra det på min blogg men jag kan polisamläa er. Jag har gjort det förut och dom som hade skrivit sånt fick betala jätte mycket penngar. Så ett tip skriv inget dummt! (din pappa blir nog inte så glad när han hör att hans lilla flicka/pojke har varit dum)



PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Purple

coolis gumman. Tat lungt maja dem är skit avis på diig. Och verkligen polis snacka om att du drömmer. dem är faan hlt psykist störda som kaxar mot min maja.

2009-10-26 @ 18:02:58
URL: http://purplesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0