Ett test som jag kopiera från livans blogg

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Längtar redan tills vi är i lilje!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Skojar du? Det var ju typ mobbign! Hur f*n kan dom!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Ja var där :( men vi ska till centralen istället<33

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Vi tänkte att vi typ kunde äta innan bion den börjar 13:50!!!

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Du kan komma till mig på torsdag

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Men föreställningen börjar 11. Du kommer väl?

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
25 (:

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Ok ses

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Men jag har öppen tid

10.
Din romantiska replik?
Jag såg Maria på tv. På idol! Gjorde du också det?

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Inget

 Vissa är kul och vissa inte!


Kommentarer
Postat av: Elvira!

Hihi!! Roliig! <33

2009-10-08 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0