Happy Halooween!

Hej! Nu har vi köpt mat för kvällen och det blir potatisgrateng och oxfile, mumms!!!!!!!!!
Låter gott va? Jag hade glömmt att det är halooween idag så happy halooween på er! (eller vad man säger) 
För ni som har någon släkting död eller så så egnar jag till alla er som är döda. Jag har två släktingar som tyvär har döt.  :( Min morfar och min farfar finns tyvär inte längre :( 
m4en nu ska vi inte tänka mer på det :)
HappyHalloweenAnimatedPumpkins.gif Happy Halloween image by awinkler1963< hihi! Happy Halooween!


< Titta nog på bilen och ha ljud på!
< Ni har säkert sätt den förut på min blog!

Kommentarer
Postat av: frida

asså vissa blir fett rädda av sånt här. lägg nt ut sånt här skit

2009-10-31 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0