Har tråkigt!

Hej! Nu har jag skit tråkigt så jag gör lite hissar och dissar!

 
Musik!
Alså varje gå jag hör musik blir jag liksom glad och i bland kan jag bli lessen, men mest glad. Alla i värden (inte eksakt alla) älskar ju typ någon slags musik så det har alla gemenskap att man gillar musik.
< Så här gör man musik på roligt sätt!

Disney.
Jag älskar disney! alla dom hära lejon kungen, sjöjungfrun och askugen!!!!!!!!! Det passar liksom alla åldrar. Dom här typ nya filmerna på disney är ju också bra men inte dom som är otäknade. Men dom gammla är bäst, eller hur???

 

Sjuk!
Jag hatar att ha ont någon stanse eller vara sjuk, som nu jag hostar skit mycket det är så j*vla jobbigt. 
Har ni någon gång tänkt att ni vill vara sjuka men när man väl är det så är det jätte jobbigt och man längtar tillbaka till skolan!?


Äklig mat!
När man är i skolan t.ex så är det typ jätte äklig mat också är man super hungrig. Sen så orkar man inte med hela dagen för man inte har ätit något :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0