Ska med pappa till Liljehomstroget i dag!

Hej! I dag har det öppnat ett nytt shopping-center i liljeholmen och om ni känner mig rätt så ska jag så klart gå ditt i dag med pappa efter maten. Jag var inne där  morse när jag skulle till skolan och det var skit stort och jättefint!!!!!!!!!! Jag har fortfarnade ont i halsen och lite huvudet. I dag på matten fick vi lite hem läxa till på lovet. Alla fick olika många papper att öva på. Vissa fick sex, andra fick 3. Fast jag vara den enda som bara fick ett (fast en fick två)
 
 

PUSS & KRAM ♥



Kommentarer
Postat av: purple

Asso du ringer inte mig vafaaaan nee bara skoja gumman hörs imorn

2009-10-22 @ 18:59:44
URL: http://purplesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0