Vilken snäll komentar jag fick i dag!

Jag fick precis en jätte fin komentar av någon. Jag vet inte vem för den skrev inte sitt namn. Undrar varför den inte skrev sitt ``namn´´.

Anonym
om
Snälla jag bryr mig inte om era/dina dumma....:
Vrf ska man sluta om komentera dumt om du inte bryr dig?!!! Desutom var det en väldigt ful katt du var!!


Maja om Snälla jag bryr mig inte om era/dina dumma....:
Vad kul att du tycker om min blogg. Du är den ända som skiver så fina saker om den. Vad tråkigt att du tyckte det inte vara så jättebra sminkat men som tur är så ska jag inte sminka mig så. Jag skulle jättegäran vilja få ditt e-post andsses och ditt namn så skulle vi kunna bli vänner och prata lite mer eller hur!?

Du borde få så j*vla mycket...

PUSS OCH HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Liv♥

Haha! Nu blir "den nog tyst" Men du vet att du är jättesöt!!!!! Pussen

2009-10-20 @ 18:29:25
URL: http://liwan.blogg.se/
Postat av: olivia

Håller med Liv!

Du är världens finaste tjej!!!!

kram <3

2009-10-20 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0