Jag hårrockre? skulle inte tro det!

Hej! Nu när jag skulle kolla mina komentarer, så såg jag att Liv och Olivia hade skrivt en. Dom skrev att dom tycktet att Maria såg värkligen ut som en hårdrockare och Maria tack mycket vänligt för er komlimanger. Men det var inte det jag vill säga. Jag torde ni tyckte att jag såg ut som en hårdrockre. Jag tycker hårdrockre är väldigt cool men jag skulle aldrig klä mig som en son. I dag har jag skippat kören för att när jag skulle på bussen så var den 15:45 och då börjar min kör. Och deutom så är jag ganska snuvig, så idag ingen kör. Just nu sitter jag och dricker mjölk i sugror. Minou, tyvär så kan jag inte lägga upp ett video inlägg idag menj ag gör det i morgon!

 <inte jag!!!!! (men det skulle kunna va i framtiden)
< mjöllk är gott!

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

Du ser också jätte läskig ut!!

Hehee!

kram

2009-09-23 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0