Lagga mat själv. Hur ska det gå???

Hej! I dag ska jag laga mat själv. Jag ska laga pasta, bejkon, kantareler och gräd sås, mumms!!!!
I dag har Julia varit hemma hos mig. Hon åkte precis. I dag har vi inte gjort något specielt i skolan. Jo föresten jag och julia och typ några andra tjejer har för sökt döda killarna specielt Kurt. Det är så att det finns ett klipp som julia och jag råkat lägga upp. Det är så att på det klippet så är allt snabbspolat så min mun rör sig lite konstigt så alla killar retar mig för det. Och Kurt råka se det så han har berätta för alla killar i klassen och det är därför vi försöker döda kurt!

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: julia.d

exakt haha

2009-09-27 @ 17:19:11
URL: http://juliajoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0