Sjuk!!!!!!!!!!!!!!! :(

Hej! Nu sitter jag här fram för tv och kollar på någon film som heter 10 000 BC. Jag kom på att jag hade sett den förut och den är ganska hemsk. Jag är sjuk :( tror inte att jag ska gå till skolan i morgon. Det var kul i går på Julias fest, fast när jag skulle sova hoss Julia så blev det inte så bekväm natt. Vi var båda förkylda och vi snora hella natten! Jag hoppas att ni får en trevlig söndag och är inte sjuka som jag!
FY NU ÄR ET EN JÄTTE HEMSKA SENC I FILMEN. Dom typ piskar några menniskor och det bloder skit mycket på dom rygar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: oliva

Stackars dej som är sjuk!

Krya på dej!

kram

2009-09-20 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0