Svar på frågestunden!?

Liv om Frågestund!:
Kär i nån snyggig på Kulturama? Mens? Visst är jag bäst?

Svara på dom du!
Men vi vet ju redan att JAG är bäst!
Haha! Kram

svar: 1. Nej! för alla killar är fula i min klass.
        2. Nej, jag har inte fått mens men det får jag väl i 7:an, 8:an.
        3. Liv kommer inte du i håg att jag är bäst. Tyvär ligger du tre du skulle fårgat tidigare mig om du ville vara bäst då hade du kommit 2:a (alså det här är ett skämt för ni som inte för står)

Puss på dig /maja



Olivia om Frågestund!:
Är du kär i nån och isåfall vem??
Visst är jag bättre än Liv?!
Nej, Liv jag bara skämta! Hehee
kram.

Svar: 1. jag som sagt är inte kär i någon. (jag svara ärligt)
         2. Ingen va er är bättre än mig. kom ihåg det.

Puss på dig också!



Purpel om Frågestund!:
Heeej gmn ska jag fråga något oky då har du någon bästa kompis på kulturama?
och gillar du mig som vän elr e du med mig för att jag vill?
Svar: 1.Jag har ingen bästa kompis på kulturama, men jag hoppas på massa.
         2. Jag hoppas att du verkilgen inte känner så att jag bara vill vara med dig för du vill. Jag tycker du är rolig, snäll och omtnksamma. Men vi kan ju lära känna varandra bättre efter som vi har ju bara kännt varandra i en dag. Men jag vill va med dig om du vill<3

Puss på dig<3333


Förresten fortsät fråga på om frågestunden jag vill ha mer frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS, PUSS, PUSS, PUSS, JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0