Sommaren med Göran!

Hej! I dag har jag varit med josson och sett sommaren med Göran! Den var ganska bra. Vi var typ en timme för tidiga till filmen, så vi gick runnt och kolla lite i stan. Filmen började 12.50 och vi var på dion 11:51. Men jag måste göra läxorna nu!

< jossan

< Midsommarkransen.
 
<haha
 
 
< Och nu är vi  vid t-centralen!
< medans vi vänta på att filmen skulle börja gick vi inte på lite afärer!

< en rolig mössa!
< Okej lite stor glassögon, ellre vad tycker ni???
< när vi va på väg hem såg vi dom här!
 
 
<jussi
< en gubb mitt i mot mig
< sen gick vi av vid aspudden!

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Purple

vad kuul

2009-09-13 @ 18:52:48
URL: http://purplesblogg.blogg.se/
Postat av: olivia

Kul att gå på bio!!

Jag har velat se den filmen.

Kram

2009-09-13 @ 21:18:52
Postat av: maria

vilken rolig dag! ses imorgon. bajs

2009-09-13 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0