Blev bestulen idag!!! :(

Hej! I dag har det hänt än väldigt tråkig sak föra mig. Jag har blivit bestulen! Det var så att vi hade dans i skolan. När vi var klar så skulle vi gå till våra omklädnigs rum. När vi kom in var alla våra kläder och väskor ut sprida på glolvet. Min väska låg i dusch-rummet. Den var öppen och min lilla ``smink väsk´´ ,mitt fack i min väksa och min plånbok var öppen. Dom hade stulit alla mina pengar (220 kr) mitt busskort, bussremsa och ´mitt puder och min parfym. Jag blev jätte lessen och börja så klart gråta. Jag vill bara säga tack till alla snäll kompisar som hjälpte mig och sa till alla fröknar och så. Sen vill jag bara säga att dom J*ävlarna är du**a i huvudet!!!!!!!!
Jag var och shoppa med Jossan, Liv, Irma och Vendela. jag köpte bara en jättesnygg tröja på Gina!
< Snygg va!

PUSS & KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

Ja, jätte snygg!!!

Vilka jvla typer som snådde dina saker!!!!!

Bajs på dom!!!!!

Hoppas det löser sej!

kram

2009-09-10 @ 18:58:03
Postat av: Liv

Ja den är jättesnygg!!! Det var kul att vara i Skärholmen.

Kram

2009-09-10 @ 20:14:14
URL: http://liwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0