Tjejer följer efter oss på stan :S

Heej :D Nu har Omayda gått och jag ska gå och bada snart men först måste jag vissa vad jag köpte när jag var och shoppa. Det var jätteskumt för när vi var och shoppa så var vi och fika och där satt två säger i 10-11 årsolden och dom satt och skratt och peka på oss och när vi gick där i från så förlde dom efter så jag var så när på att säga ÄR DET NÅGOT NI VILL ELLER? Här kommer det jag köpte:
 < En väska från Glitter (omayda köpte likadam fast i svart)
< Sen köpte jag hårspray och puder :D

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag såg dej på tunnelbanan precis när du skulle gå av vid liljeholmen :)

Snygg väska!

2010-04-06 @ 21:36:17
URL: http://tjejensomarcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0