Svar på frågestund :D


 

Svar: Jag göra min headra i power ponit och i en hemsida som heter TicPic :D 




Svar: 
1. Jag tycker att första intryket på en kille är ettav dom viktigste delarna alltså betyder det utsende. Sen tycker jag att persolig hette spelar roll ganska mycket också :) Jag är väldigt petnog när det gäller killar så jag kollar mycket på längde och klädsen.
2. Jag har ingen som är närmast men i så fall måste jag säga Minou och Alva! 
3. Sommare såklart <33 
4. Dyslexi får man inte något bara så där man vet inte riktigt när man får det men jag tror jag fick reda på det i tvåan :) 


 
 
Svar: Kärlek kan betyda massa saker men för mig betyder det allt. Man kan ha kärlek till en kompis, famlijemedlem, en kille/tjej. Men det betyder mycket <3

 
Svar:
1. Jag jag gillar inte att säga bästis men i så fall Anna jag vet inte kan inte säga någon för jag har så många :D
2. Kanske omtänkssam, lite konstig...hahaha, sen mesig :)
3. Gud det är mycket du. Men en sak som jag skulle vilja säga till dom dära tjejerna som földe efter mig och omayda i tisdags. Jag skulle vilja säga VAD VILL NI!!!
4. Det har jag säker varit men vet inte varför :(
5. Ja när en kompisar har varit jobbig eller taskig!
6. Japp det var ganska tyligen!
7. Alså varit jättearg men inte så där så att jag skulle slå någon!
8. Japp och jag önskar att den kunnde bli som den varit förut :(
9. Nopp :D
10. Har ingen aning faktiskt jag tror kanske alla, hoppas jag :)
11. Svår att säga, det går nog inte att säga. Nej jag kan inte lita på någon men så fall kanske Minou eller Alva :)
12. Jag tycker din still är väldig fin så den skulle jag välja <33

13. Självklart!
14. Nej!!!
15. nopp!
16. Absolut <333
17. min ögon :D
18. Japp.
19. Ett par svarta som jag har köpt på din sko :D
20. Nej det är bara kul att du frågar saker <333


 

Svar:
1. Det vet jag inte men kansek 39 graers feber?
2. Normal temp??? fattar inte riktigt frågan men vi alla har ju 35 grades normalt?

 
Svar:
1. Har redan sagt tre så omtänkssam, lite konstig, mesig, kanske, otålig, snäll :D
2. Katter typ!
 
Svar:
1. Jag tror jag har ganska bra relation med mina syskon :)
2. Ja det är dom fast jag säger aldrig det. För jag har bot med dom hela mitt liv, så dom är lika mycket halvsyskon som riktiga syskon.
3. Jag vet inte har inte riktigt tänkt på det men ja tror jag är svaret :D
 

Svar:
1. Vet inte har så många!
2. som sagt så har jag ingen men just nu är det just friends :D
3. Chris brown, Black eye peas,  Rihanna.... och så vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0