Maja tycker till :D

 
Kissie! Jag tycker att kissie är en fejkad persson och att hon säger att hon är en roll i sin blogg och att hon är skit snäll i verkilgheten.....not!!!! Hennes blogg är rolig och läsa för att hon är en bibo och ja jag gillar inte henne helt enkelt!
 Amir! Amir är helt enklet bara konstig och elak. Han har ingen recpet för hur andra ser ut eftersom att alla ska ju se ut som han. Ja men i bland verkar han snäll :) Ja han är självisk men det är väl alla i bland men han är överdrivet mycker. Men hans blogg är okej! (förutom alla snusk bilder)
Foki! Nu tycker jag att vi kommer till en lite mer snällare person. Foki är söt och verkar almänt snäll :D Hon kanske är lite för barslig men vem vet hon kanske är en diva...haha!
Fokis blogg är rolig att titta på och det finns mycket att se på. Jag gillar foki och hennes stil :D
< Kenza! jag läsar aldrig kenzas blogg men hon verkar vet vad hon gör och hon varkar vara snäll. Hon verkar vara ganska mogen för sin older, inte för att jag vet hur gammal hon är?
Ja jag har inte så mycket att säga om henne.
< Dessie! Samma sak här en riktig WB fjortis. Jag trode man hade
mognat lite när man blev störe men nee hon är fortfrande en fjortis fast lite väre. Hon röker, hon driker och sen ser hon ut
som en uppstoppad kyckligen!!!! men det är hennes liv och hon bestämmer!!!!!!!!!!!!
Blonddinbella! Blonddinbellas blogg har jag inte läst på typ ett år men i allfal hon verkar vara
lite korkad men ändå snäll. Men det jag kan störa mig på att hon har alltid samma lende. Men jag har inte så mycket att säga om henne heller.

/puss maja <33

Kommentarer
Postat av: Helena

jag håller med dig!! Kissie är falsk, Foki är mer jordnära!! Och Dessie är så in i ******** KORKAD!!



Love your blogg<3

2010-04-13 @ 08:44:00
Postat av: Minou!

Du har såååååå rätt Maja!

2010-04-14 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0