Bevara det ni har!

Det finns två personer man kan vara i den här världen antigen den falska eller den trovärdige! Det finns vissa som jag har betytt mycket för men sen så bara glömmer dom bort än och helt plötsligt är man bara någon som dom tror kommer finnas där. När jag ser mina kompisar bråkar på nätet eller i huvud taget så tänker jag hur orkar man??? jag har ganska många kompisar som jag aldrig bråkar eller har bråkat med. va fan ryck upp er, om man har sårat någon så tänk efter den här människan har känslor lika väl som du, var försiktig med varandrar, bevara det man har!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Håller fullständigt med! Men det finns ju dock ett ordspråk som lyder "Bättre med öppen fiendeskap än falsk vänskap"

2010-12-31 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0