Tävling!!!!!!!!!!!

Hej! Nu tänkte jag ha en lite tävling. I morgon ska ju jag åka till fjälen och då tänkte jag att jag skulle ha en lite tävling och då skulle preciset vara något som jag kommer köpa. Det kommer inte bli något nagellak eller så det kommer vara något som man bara kan köpa där. Eh okej tävlingen lyder:
1. Du ska skriva på din blogg att du är med eller om du inte har en blogg så måste du skriva det på din facebook status eller något :)
2. komentera varför just du ska ha något från fjälen.
3. Skriv din hotmail e-post! 
// Lycka till <33

PS. Tävlingen gäller tills nästa lördag :)
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska ha nått från fjällen för att jag saaaaaaaaknar dig........ :)Puss på dig!

Love ya!

2010-02-27 @ 07:47:34
Postat av: Anonym

Min e post [email protected]

2010-03-01 @ 19:27:11
Postat av: Sofia

Hej!

e med :)

varför jag ska vinna nåt ...

har aldrig varit i fjällen skulle vara kul att ha något :)

kram<3

2010-03-02 @ 20:04:45
URL: http://rusin.blogg.se/
Postat av: ida

heej hej maja !!!!

Jag borde få något från fjällen :

Föratt jag har ju inte varait i fjällen så mycket och det skulle bara vara varit roligt att vinna bara föratt det har jag bara gort 1 gång !!!!!

kram ida

2010-03-03 @ 16:54:46
URL: http://favotjejen.blogg.se/
Postat av: Minou

Jag har alldrig åkt skidor heller å det är ganska synd om mig...... :D

miss ya!

2010-03-06 @ 09:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0